maandag 3 november 2008

38

Nog wat meer getallen. Jammer maar helaas zal er dus zaterdag geen feest zijn want wat blijkt, door een vergissing bij de gemeente blijk ik plots maar 38 jaar te zijn en wordt dus zaterdag 39. da viert ge toch nie zekers ?

Nie waar natuurlijk maar dat brengt me eigenlijk naar waar ik wil. Toen de geboortekaartjes bij mijn geboorte verstuurd waren, kregen mijn ouders een felicitatiekaartje binnen met daarop :"Proficiat met de 100ste verjaardag van uw zoon". Inderdaad, de drukker had een "klein" foutje gemaakt en ipv 1968 had hij 1868 op het kaartje gezet. Ik wordt dus vrijdag 140 jaar oud en ben dus bijgevolg de oudste bewoner van deze planeet. Als dat geen reden is om te feesten ?

Ook publiceerde ik in de maand oktober 38 blogjes. Een record ! Alweer een reden ... Wel, in november wil ik beter doen, dus ... check it out every day !

Geen opmerkingen: