zaterdag 4 juni 2011

Licht uit en Daan Glorie

Vandaag nog eens met de "Hollanders" mee geweest.  Ging goed en kon goede kopbeurten doen, kortom ik voelde de benen niet tot... even voor Herderen, toen zonder ook maar 1 waarschuwing ging plots het licht uit.  Ik kwam gene meter meer vooruit.  Drinken, gel noem maar op, niks holp nog.  Bij Appermans gestopt en de groep laten rijden.  Daar een drinkbus vol water gedaan en naar huis gereden.  Het werd alsmaar erger, eigenlijk ternauwernood thuis geraakt.  3u later trok de mist op en kwam ik een beetje terug bij mijn positieven.  Verder voel ik mij nog steeds alsof ik onder een trein gestoken heb.

De reden ?  Een opeenstapeling van waarschijnlijk.  Te weinig gedronken, gegeten ook op voorhand en enkele slapeloze nachten hebben hun tol geëist, maar voor zij die nog twijfelen aan mij.  Ik ga in deze voorbereiding nog tot aan het gaatje zoals ze dat noemen, all the way voor de allerlaatste keer ...

Intussen zwemt ene Daan Glorie 24u aan 1 stuk om het WR 24u zwemmen te breken.  101km moet hij afleggen en dat is tegen 1'25/100m  Kijk hier voor meer info.  De eerste 35km deed hij trouwens in 8u13'12".

Geen opmerkingen: