woensdag 22 juli 2009

De oude krijger

De oude krijger is niet dood, he's still alive and kicking. Ik kwam hem vanmorgen al redelijk vroeg tegen ergens ter hoogte van Terlamen. Ik reed nog een paar 100m door en keerde toen om en zette de achtervolging in. Na een 10 minuten vlammen had ik hem te pakken. Ik reed razendsnel langs hem door maar hij kroop direct in het wiel, hij is zijn streken nog niet verleerd. Daarna hebben we een goeie 100k samen gereden. De krijger had zijn tenten opgeslagen in een bos in Meerhout en ik werd in zijn tipi uitgenodigd. Na een paar cola's liet ik hem en zijn sqauw alleen achter want hij moest samen met zijn honden nog op jacht voor het avondeten.
Ik keerde huiswaarts en de teller gaf na 5hr43' een mooie 182K aan. Waarvan zeker 100k met de oude krijger.
Merci Ludo

Geen opmerkingen: