woensdag 13 mei 2009

Countdown

Het aftellen kan beginnen. Volgende week rond deze tijd zitten we al op Lanzarote. Begint ook al stilletjes te kriebelen en natuurlijk rest de vraag, ben ik er klaar voor ?

Na de stage van vorige week weet ik intussen dat mijn twijfels over het fietsen niet nodig waren. Ik was goed op de fiets, sterk en genoeg uithouding. Het lopen verloopt vlotjes en is beter dan vorig jaar Klagenfurt.

Ben deze week toch nog van plan de ketting op spanning te houden.

Maandag een intensieve blokkentraining op de rollen.
Dinsdag : korte looptraining tegen 5’/km
Vandaag 90K fietsen, voelde wel dat ik nog niet helemaal gerecupereerd ben van de stage maar het gevoel is goed, er was kracht, dat voelde ik toen er nog een paar spurtjes bergop gedaan werden op het einde van de training.

Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik al zo snel na onze stage goed bezig ben. Andere jaren had ik niks meer over en moest ik zeker een dikke week recupereren. Misschien omdat ik dit jaar later met trainen begonnen ben en de overschot groter is ?

Voorbeschouwingen, cijfermateriaal en andere volgen de volgende dagen.

Ik zou zeggen, laat het avontuur maar beginnen !

Geen opmerkingen: