woensdag 18 oktober 2006

Geheimen ?

Op teletekst las ik vanmiddag dat Beke zijn geheimen over zijn training bekend maakte. Vlug zijne site opgezocht maar ik kwam van een kale kermis thuis. Wat hij daar vertelt is geen geheim. Dat hij de laatste 8 weken in Font Romeu, Lanzarote en Hawaii zware trainingen doet had ik ook wel kunnen raden.

Vanhoenacker heeft trouwens ook 2 x 3 weken op grote hoogte gezeten in de Sierra Nevada. Cameron Brown zocht Australiƫ op om zich specifiek voor te bereiden. En zo zal elke atleet wel zijn of haar plaatsjes hebben om de puntjes op de I te zetten, maar of dat een geheim is, kweet het niet ?


Het is zoals bij zovelen, zeggen wel a maar de rest van het alfabet blijft achterwege. Wat maakt het nu uit dat iemand anders weet wat je traint, iedere atleet is anders en ieder zijn schema is specifiek voor die persoon zelf.


Bij deze geef ik nu ook mijn favorieten voor de overwinning. Stadler, Sultan, McCormack, Brown, Beke en niet te vergeten, hou hem in de gaten Vanhoenacker. Hij staat messcherp en barst van het vertrouwen.

1 opmerking:

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Ge moogt altijd eens wisselen met Denis hoor Filip als ge ook eens wilt meeprofiteren van onze spitstechnologie.