vrijdag 4 juli 2008

Het Laatste Oordeel over Klagenfurt deel 2

HET LAATSTE OORDEEL ...


Volgens Wilfried
De weg naar Klagenfurt 2008 was lang en moeilijk. Vooral de winter was mij niet gunstig gezind. Veel kwetsuren en dat vooral in’t lopen waardoor ik bijna niet aan lopen toekwam de eerste 3 maanden van het jaar. Ik geraakte in paniek, zag het niet meer zitten. Dankzij enkele raken commentaren op één van die blogs ben ik beginnen nadenken. Ik moest het plezier terugvinden in de triatlon want zoals ik bezig was kon het niet verder. Vanaf april heb ik dan de knop omgedraaid. Iets minder fanatiek als andere jaren ging ik terug aan de slag. Op mijn manier. Ik kieperde alles wat ik op papier had staan in de vuilbak en vertrok met een nieuwe propere lei. Ik heb me sindsdien rot geamuseerd en me op geen enkel moment nog zorgen gemaakt over mijn conditie. Die kwam wel en inderdaad. Ik sta er, op een dikke week voor D-day. Voor het eerst kan en mag ik zeggen dat ik er klaar voor ben.

Wat het gaat worden weet ik niet. Ik wil vooral op een deftige manier de finish halen en als het effe kan tussen de 10-11hr.
Hoe dat verdeling per discipline eruit zal zien ? Swim +/- 1hr * bike 5hr10-5hr20 en het lopen 4hr-4hr20.

Wat de andere twee zielsgenoten betreft. Marc zal zeker een sterke marathon lopen en flirten met de 10hr grens. En Denis, dat is een echte diesel, eenmaal die op gang is valt die amper nog stil. Ik zie ons dan ook dicht in mekaars buurt eindigen. In welke volgorde ?????

Wat de mannen van Roth betreft. Pontje is realist en slim genoeg om geen gekke dingen te doen en zijn eigen tempo aan te houden. Kurt heeft de beste conditie sinds jaren. Ik ben benieuwd wat voor tijd er uit de bus zal komen.

En voor de rest, alleen het telefoonnummer van Pontje ontbreekt mij nog !!!!!

Geen opmerkingen: